Damii Merhaba arkadaşlar 1,5 aylığız bebeğim sadece sallayınca susuyor bıraktığım zamanlarda ağlıyor bağıra bağıra aynı durumda olanınız var mı
Prenses_annesi22 Damii anne karnında hıssedıyor hala cnm bnm kızımda ayakta gezerek pış pışlayınca uyuyor 🤷♀️
ahkalbimm Damii yeni doğan bebekler sallanırken rahat hissediyorlar sanırım 4. Aydan sonrası kötü benim oğlum çok seviyordu sallanmayı sürekli sallanmak istiyordu Bi ayağım hep odadaydı 3 aylık olunca bıraktım sallamayı
Kbremelis Damii 20 günlük bebeğim öyle daha doğduğu günden beri sallamaya da alıştırmadım 🤦🏻♀️ Nerden biliyor bunlar sallanmayı da istiyor acaba 🥰 bıraktığım an krize giriyor
Gulay-58 Damii valla ben dandini dandini dastane diyordum onunla bile susuyordu anlamaz diyorlardi fakat susardi yani hem ayagimda sallardim hem ninni soylerdim
Sevdat Sallamak gaz sancısına iyi geliyor, uykuyacağı zaman çok ağlardı gazdan ben de sallardım. Bazen sallamak da yetmiyordu masaj, sıcak havlu uygulaması yapardım. Doktorumuz ilk 3ay serbest ama sonrası için sallamayın demişti.