Allah yokluğunu göstermesin dünyalar tatlısı bı oğlum var 2 yaşında ama inanılmaz inat huysuz ve mızmız napacagimi inanın bilmiyorum eczanede çalışıyorum 4.30 gibi geliyor kreşten ve ben eczaneden cikasiya kadar hep huysuz evde de öyle ve ben napacagim inanın bilmiyorum