Toprak2509 kesinlikle ve kesinlikle bebeğe göre davranmıyor, standart liste veriyor. O doktor yüzünden neredeyse emzirmeyi kesiyordum bosyere. Bebeğin belirtilerine göre ürün kesiyor Bülent bey, deneme yanılma ile gidiyor. Örneğin bizde inatçı pişik olmadığı için domatesi kesmedi. Nohut, fasülye alerjen olduğu için değil, gaz yaptığı için yasaklamıştı bana da Ferhat bey. 2 aylık olduğu için 4. Aya kadar test yaptıramayacağımızı söylemişti, biz o arada zaten doktor değiştirdik ve hiç test yaptırmadık. Bülent bey alerji test sonuçlarını yanıltıcı buluyor