Kızlar oğlumu sabah yanıma aldım uyuttum bende uyuya kalmışım ağlama sesine uyandım çok fazla ağlamadı ama çok korktum hastaneye götürdüm hemen genel kontrolü iyi ama bi film falan çekmedi doktor kontrol et dedi kusması olmadı düştükten 2 saatsonra uyuttum şuan iyi gülücükler saçıyor oynuyor emekliyor tutunup ayağı kalkıyor ama ben kendimi çok kötü hissediyorum nasıl uyuya kaldım çok kızıyorum kendime ya bişey olursa diye deliricem 😓Hiç başımıza gelmedi daha önce 7 ay 12 günlük bişey olur mu sizce başına gelen var mı