Elcin-1 emation55 bir işe yaramadı ben kullandım mamasına damlatıyordum probiyotikli damlalar gaz gidericiler daha iyi demişti başka doktor
Mero06 emation55 ben kullanıyordum artık kullanmıyorum ay 7 gunluk olduk emzirmeden önce 5 damla kullaniyordum zaten gaz damlasi degil sivi takviye edici
EgEsra emation55 ben günde 8 kere verıyordum emzirme sırasında,hiç işe yaramadı. Peobiotic drop a gectık harıka geldı gaz falan kalmadı hemde bagırsak florasını düzenledi
ilkgozagrimmm emation55 Günde 8 kez arttırarak kullandım. Birinci gün 8 emzirmede birer damla. İkinci gün 8 emzirmede ikişer damla… Bu şekilde beş damla olana kadar kullandım. Sonrasında artık hep 5 damla. Sütün içine karıştırıp veriyordum
emation55 Valla biogai ile kullnacağım sub simplex kullandm ama fayda etmedi bebeğim gece de aynı gündğzde aynı çok ağlıo ne yapacağımı bilemedim bu damlayı duydum deniycm bakalm