Hiç yazılanlar gibi olmuyor bizde 5 ay 7 günlük olduk bu ara çıldırmış gibi ağlıyor bağırıyor uyku deseniz sıfır zorla uyutuyorum çığlık kıyamet kopuyor uyumak istemiyor bıraksam öyle saatlerce oyun istiyor kucak istiyor tabi bizim 4.5 aylıkken dişimiz çıktı bu kadar ağlamadı bana bu kadar eziyet etmedi dolunay varmış ondan olabilir mi ?