Merhaba güzel anneler 15 günlük kızım var ilk zamanlar sütüm gelmedi doktor mama verin dedi aynı zamanda emzir gelir dedi 6 7 gün sonra sütüm baya gelmeye başladı yavaş yavaş mamayı kestik 1 buçuk saat boyunca iki memeyide emiyor ama uyumuyordu ve ayaklarını çekerek ağlıyordu biz gaz sancısı sandık doktora gittik meğer kızım doymuyormuş şimdi yine mamaya başladık 1 öpün emziriyorum 1 öğün mama veriyorum 60 Cc mama içiyo doyuyor ve uyuyor kendi sütümü sağdım 70 cc çıktı mama vermem gereken öğünde verdim hepsini içti ama doymadı arkasından mama verdim onu içince doydu ve uyudu sizce sütüm doyurmuyo olabilir mi acemiyim ilk çocuğum bilgisi olanlardan tavsiye bekliyorum 😔