Sezeryan ile doğum yaptım sütüm hemen geldi çok şükür ama bebeğimde kilo kaybı çok fazla olmuş o yüzden mamaya başlattı doktor bu durumu yaşayan var mı ? Bebeğim 3395gr doğdu 3010 oldu hastaneden çıkarken
kontrollere gidiyoruz artıyor kilosu bu durumu yaşayanlar mamayı ne ile veriyorsunuz?