Kızlar hepinize selam buraya cok yazdım bebeğim emmiyor diye. 1 hafta küvezde kaldıgı için biverona alısmıstı suan 32 günlük çok şükür 1 haftadır emiyor. Bu sefer bende bebegm doyuyırmu algısı oluşmaya basladı. Sagdıgım zaman miktarı görebiliyordum ama bu durumda göremediğim için kuşkulanıyorum. Tecrübeli annelere sormak istiyorum bebegm 1 gögsümü 20 dk falan emdikten sonra uyuyakalıyor. Uyandırıp diğerni vermeye calısıyorum almıyor ama sagınca biberonla alıyor . Sizce tek gögüsten doyuyırmudur nasıl bir yol izlemeliyim