Bebeğim 48 günlük son bir haftadır, gazı inanılmaz derecede arttı. İlk 15 gün iyiydi ama sonra başladı şimdi zinco ve nbl probiyotik kullanıyoruz. Ama bu kadar olmuyordu uyutuyorım yerine yatırıyorum Bi on dakka sonra ıkınmaya başlıyor gaz çıkarıyor ve ağlıyor. Genelde hep boyle düzgün uyku uyuyamıyor. Sürekli salladığında biraz rahat ediyor.. Sürekli memede kalmak istiyor, o da sancısından aç kalmıyor bir bucuk ayda 1600 gram aldı. Emzik tutmuyor, emdikçe tabi daha çok sancı oluyor. Artık çok masajda yapamıyorum altını alırken bile ayakları durmuyor.. Rezene arada veriyorum, sıcak uygulama masaj tarzı seyleri deniyorum. Emdikten sonra gazını da çıkarmaya çalışıyorum, bebeğimde çıkarıyor aslında. Tek başıma bakıyorum su an napacağımı şaşırdım doktoru mu değiştirsem damlayı mı ne yapsam bilmiyorum bebeğimi oyle görünce dayanamıyorum.