Yok doğru 3 aylıkken faln tutmaları gerek yavş yavş 4 ayda falan iyice tammlar dik tutulması knusunda sen iğne kullanmadan önce başka bir doktrada götürsen faha iyi değilmi ben olsam öyle yapardım b12 nin neden damlasını vermedi bu arada srdunuz mu neden iğne die