Kızlar geçen gün bebeğimi görmeye bi arkadasımız gelmişti bebeğimi seviyordu kaşla göz arasında öptü bişeyde diyemedim yani kırılır alınır diye ama sanırım sakalı battı yüzüne eşiminde sakalı var ama hiç böyle bişi olmamıstı cok dikakt ediyoruz öpmeye kıyamıyoruz zaten su gibi cildi diye bu arkadaşında masallahı var sakalının diken gibi sanırım yani o gün aksam hemen sildim yüzünü kremledim ama hani temra derler böyle kabuk kabuk giib dokununca soğuk vurmuş gibi yüzünü aynı geçiremedim ne sürdüysem bi öneriniz varmı geçermi bu yoksa kalırmı yüzünde hep ?