Z44 Yarin bebegimin 6.ayi asi için yarin goturmeyip pazartesi götürsem bir sıkıntı olur mu bilen var mi hemsireyi aradım ama orada değilmiş bilgi alamadım. Bilen varsa yazabilir mi
Zekimurendebizigorecekmi Z44 Hemşireniz ona göre planlamıştır aşısını ama keşke hemşirenize ulaşabilseydiniz .. Aile hekimini arayamıyor müsünüz ona sorun bi ?
Gaaak Z44 Biz 6 ay aşısını 6 ay 5 günlükken yaptırdık. 6 ay aşılarını 6. Ayın sonuna kadar yaptırabilirsiniz , problem değil yani gecikmesi