Semaylmz18 Kızlar merhaba 16 aylık bebeğim var farklı bi yerde yemek yemiyor uyumuyor bütün gün aç uykusuz geziyor ortada benimde bu duruma çok canım sıkılıyor bi yere gitmek kalmak istemiyorum artık. Sizin bebişleriniz de öyle mi
Araseymen Semaylmz18 evet böyle canım çünkü farklı bir ortamda incelemek gezmek koşturmak oynamak yemek yemekten ve uyumaktan daha keyifli oluyor evde 5 dk uyuyan çocuk gündüz oturmasına gitsem 1 saate çıkamıyorum odadan devamlı uykusu olsa bile yatakdan kaçma isteği var çocuklarda haklı ki benim oğlum yalnız bir bebek ben ve ev dışında bir ortam görünce havası değişiyor onlarda haklılar.
Mom9 Semaylmz18 benim kızda 17aylık öyle bi sorunumuz yok. En son yazım kvalidemin evine gitmiştim o zamanlar sallayarak uyuttum için uyuyodu. Şuanda sallanmıyo nasıl olur bilmiyorum ama yemesi içmesinde sıkıntı olmuyo dışarıda. Belki evdeki düzene alıştıysa istemiyordur. Oyuncaklarını falanda götürün belki ilgilenirken yemeğini yer
Zekimurendebizigorecekmi Semaylmz18 Aynı durumdayız kayınvalidem de kaldık 8 gün ve ne kahvaltı yaptı ne yemek yedi doğru düzgün eve eksik çocuk değişti birden şimdi az da olsa yiyor yine de tükürmüyor yiyecekleri ..
Dilhunizade Semaylmz18 9 ay 3 günlüğüz bizde de ne eksik ne fazla durum tam da bahsettiğiniz gibi ve bebegimin minyon yapısı var boyle olunca hepten bir soyleniyorlar cocugun yemiyor içmiyor ayy ayy die hayiflaniyorlar oysaki bebegim evde tam takır yiyor. Ve bebegim baska yerde bir dakika bile durmaz hergun beni arayıp yemek yedir diyen bile olyor
Semaylmz18 Araseymen bizde de durum aynı oyun oynamaktan keşif yapmaktan akıllarına yemek uyku gelmiyor sanırım😊
Semaylmz18 Mom9 her yolu denedim canım valla hiçbir türlü yemiyor geçen kayınvalimdemde kaldık 2 gün zehir oldu gündüz uyuyan çocuk hiç uyumadı gece 1lere kadar normalde 9-10 gibi uyurdu evde ve sıfır yemek anlamadım gitti valla
Semaylmz18 Zekimurendebizigorecekmi bizimkide evde biraz daha olsa yiyor yavaş yavaş eski rutinimize döneriz inşallah🙏
Semaylmz18 Dilhunizade sizi arayıp yemek yedir diyorlar çünkü siz öz evladınızı evde aç bırakıyosunuz nasıl zihniyetler var. Yemeyince yemiyolar başka yerde zorla da olmuyor artık zamanla düzelirler herhalde
Duygu-eylul Semaylmz18 malesef pandemi çocuklarında yıpranmasına sebep oldu çoğunlukla evde durdukları için farklı ortam korkutuyor onları
Semaylmz18 Duygu-eylul evet bizden başka kimseyi görmüyolalar değişik bir ortamda napcaklarını bilemiyolarlar onlarda haklı
Dilhunizade Semaylmz18 onlara gore tam da oyle ama iş zahmetin çekmeye gelince kimse sesini çıkarmaz,elbet düzelecektir cocuk sonuçta her hâline ayak uyduracaz.
Duygu-eylul Semaylmz18 aynen benim uyumlu herkese kendini sevdiren gulen kızım ağlama krizleri geçiriyor malesef zor bı dönemdeyiz
Semaylmz18 Mircet sizin ki daha küçükken başlamış 😌 inşallah büyüyünce devam etmez. İşimiz var bizim bu bebişlerle😃
Anya Kızım 9 aylık başka yere gittiğimizde yemesine orda daha iştahlı yer ama uyumaz uykusu gelmez diyelimki de uyutdum 5-10dk sonra uyanır
Kuzy12_ Semaylmz18 bende aynı durumdayım 8ay 15günlük anneme yengeme gidiyrm yada kayınvalideme ne yemek yiyor ne uyuyor bende kendimi kötü hissedeyrm 🤷♀️
Fatosloya Kızım 25 aylık aynı şekilde bir yere gittiğimizde yemek yemez. Yılbaşı için 4 günlüğüne yazlığa gitmiştik aç gezdi resmen.