Nurartuk fazla yapıyormuş ama kilosu iyiyse normal yapması zamanla azalıyor 4 bucuk aylık olduk 2 günde 1 yapıyor bazen hergün ama mama da yiyor mama yiyen bebek daha cok yapıyor kaka anne sütü içenlerde 1 haftaya kadar da normalmiş siz takılmayın her bebek farklıdır