Kızlar 7 aylık olduk Ama hayla kaymaya devam ediyor bebeğim ek gıda vermiycem çünkü egzamamiz var elma armut kabak havuç kabak hepsini rende ve püre halinde yapıp verdim ama bebeğim çok kötü tepki gösterdi vücudu egzemamiz çoğaldı kaşıntıdan uyuyamadi sadece mama veriyorum ve heralde 1 yaşına kadar sadece mama içicek 😭😭