açıkçası griyi çok beğenirim, zamanında soğuk sarıya dönük ombre yaptırmıştım ki kendi saç rengim de küllü sarı o sebeple siritmamisti. Ancak bakımı çok zor. Asla o ilk yapıldıgı günkü gibi durmuyor, çok bakım gerekiyor, mor şampuan kullanacaksın bir de o da saçı yıpratıyor. Ben hevesimi ve boyumun ölçüsünü aldım o yüzden🤣 Ama çok çok harika bir renk