O aylarda bizimle yatıyordu dediğiniz gibi çok huysuzdu🤦🏼♀️ Beşiği de yanımızdaydı çok denedim ama hiç uyumadı en azından yanımızda uyuyordu. Sonra eşim oturma odasına gitti yatak bize kaldı iyice alıştık beraber yatmaya 😂 şuan 14 aylık daha 1,5 aydır falan beşiğinde yatıyor alıştı biraz.. Bırakın yatsın sizinle bir daha gelmeyecek bu günler 🥰 Alışmaz beşiğine diyip kaldırmıştım ama bir iki gün zorladı sonra alıştı 🥳