Guzel anneler bebegimi emziriyorum ancak genellikle memede uyuyor doyunca ağzından çıkarmıyor memeyi ben çıkarınca da çoğunlukla ağlıyor. O yuzden bazen doymadigini düşünüyorum bazen de tam tersi emip derin bir uykuya dalabiliyor. Memeden ne kadar çektiğini bilmiyorum tabi ki. Göğüslerde bir azalma hissetmiyorum zaten hep yumusak goguslerim ama sütüm var şükür. 60 günlüğüz 1 ay önce mama takviyeli gidiyorduk 90 cc veriyordum gunde 3 kere . Simdi bazen 1 kere 90 cc veriyorum ama arkasında yine ağlıyor acaba 60 günlük bebek icin 90 cc az mı geliyor fikriniz nedir ? Sizler nasil denge kuruyorsunuz? Onceden 90 cc içince uykuya dalarken hemen simdi 1 saat sonra uykuya dalıyor