Bebeğim daha 15 günlük ek olarak doktorun önerisiyle mama veriyoruz 10 günden beri. Normalde aptamilin küçük kutularda sıvı sütlerini veriyorduk ama çok pahalıya geliyor günlük 30 TL en az 🙈 şimdi hips e başladım ama toz mama olduğu için yapması zahmetli kaynat karıştır soğut derken daha uğraştırıcı ve uzun. Siz nasıl yapıyorsunuz daha pratik öneriniz var mı?