Alvvv bir kere canım vicdan azabı çekmene gerek yok doğduğundan beri mamayla beslenen bebekler var gayet sağlıklı oluyolar sen en azından içirebilmişsin o anne sütünüm faydasını az bile gelse sana almıştır merak etme, 6 aydan sonra çocuk ek gıdaya başladığı için anne sütü de o oranla azalmaya başlar eskisine göre diye duymuştum o dönemi de geçirmiş olduğunuz için 2haftadır da hiç sağmadınız geri çekilmiş olabilir süt ama deneyeceksenin tadı değişmez yani kötüleşmez