elifhanimm Cgdmltr93 etmedim ben de 2 saat beklemedim saat başı ne kadar isterse o kadar kaldı göğsümde. İkinci ay 1200 aldı. Az kilo aldığını düşünüyorsan sürekli emzir saat bekleme.
elifhanimm KardelenYB artık daha iyi, mama ara sıra veriyorum en son 3 gün önce verdimnsanırım. 2 gündür inanılmaz sütüm var dolap doldu taştı göğsüme birşey oldu,sol tarafa. Ağrı ve acı da var. Hazır hem emziriyorum hem onları veriyorum tosiye🤗😂🤍
Zsnbr Ecrinsena 2400 doğdu suan 2. Ayımızdayız bugün aşı olduk 4 kilo olmuşuz. Minnak kızım benm zamanında doğan bebeklerin 1. Ay kilosu 🥰 sağlıklı olsun da minnak olsn 🥰