Bebeğim 24 günlük. Uykudan kalkınca çok sinirli oluyor memeyi tutmuyor meme ağzında ama ağlıyor baya sonra tutuyor bir şekilde. Genellikle uykudan uyanınca yapıyor. Bütün bebekler böyle mi acaba benim oğlum doğduğundan beri böyle. Sütüm fazla geliyor galiba ağzının kenarlarından taşıyor ondan mı yapıyor anlamdım 🙄