Lidya22 emzirme döneminde ilaç kullandınız mı artık sancıdan ölmek üzereyim bebeğimle bile ilgilenemiyorum yaşayanlar yardımcı okursa sevinirim ☹️☹️
Zeynep5858 Lidya22 Selamlar geçmiş olsun bende yaşadım idrar yolu enfeksiyonu monurol kullandım fayda etmedi augmentin antibiyotik kullandım doktorum yazdı öyle atlattım.