Runanes Ne kadar düzensiz olsa da yine belli bir kalıpta uyuyor bebeğim ama şu son bir haftadır bana çok uyuyormuş gibi geliyor 3. Ay kontrolüne gittik her şeyi normal çok şükür annemler de normal bu bebek uyuyacak tabi diyorlar ama önceki zamanlara kıyasla bana daha çok uyumaya başladı gibi geliyor sizin bebişleriniz günde ne kadar kaç defa uyuyor 🤔
Nisameselesi Runanes uykuyu seviyor bizimki 5 aylık olacak yine de sever uykuyu uyusun da büyüsün dememişler 🙂canım .rahat ki uyuyor annesi
Sltn01 Runanes banada öyle geliyordur ama normalmiş bebimkşde 3 aylık . Gece 12.30 da yatar 5.30 6 da kalkar geri emer geri yatar 8.30-9 da kalkar sonra 11 de geri yatar 2 saat sonra yine kalkar hep böyle 2 saate bir yatar kalkar 😂
Runanes Kasimannesi_ gece uykusu acıkıyor uyanıyor bir tek ama öğlen 2 ye kadar böyle acıkınca yada altı pisse uyanıyor bir iki saat taş çatlasın uyanık kalıyor sonra ben uyutmasam bile kendi kendine konuşurken uyuyor 🤔
ahmetinanesi merhaba anneler bizde 2+14 günlüğüz uyku düzeni tabii ki de henüz yok ama gündüz uykulari çok kısa uyanık kalma süresi uzun eskilerden bir laf vardır karpuz yata yata büyür diye benimkinin gözler cin gibi açık uyuyamadığı için emme duzenide yok normalde 2 saat aralıkla olması iyidir ama bnm.ki her saat emiyor 5 er dekika ancak bu yüzdende sık sık uyanıyor. Ne yapmalıyım önerisi olan varmı
Runanes ahmetinanesi benim kızımda 2 aylıkken öyleydi sürekli meme istiyordu hatta sürekli emdiği için artık süt kalmıyordu mememde bende yetmiyor sanıyordum dediğiniz gibi uykuları çok kısa oluyordu işimi gücümü yapmakta zorlanıyordum uyku süresi uzadı şimdi ben de o yüzden fazla mı uyuyor diye düşündüm ama normalmiş sizde büyük ihtimalle atak dönemi yaşıyor olabilirsiniz sürekli isteklerini stres olmadan yaparsınız emzirirken uyuturken onunla da sürekli konuşun huzurlu hissetsin kokunuzu hep alsın rahat atlatırsınız bu dönemi diye düşünüyorum
ahmetinanesi Runanes öncelikle.çok.teşekkür ediyorum .peki ben bu durumda zorla yatırıyorum acba yanlış mı yapıyorum mecbur kalıyorum çünkü rahat 2 saat uyanık.kalabilir uyutmazsam asla sallamam diyordum büyük konuşmamak lazimmis
sseeddeef aynı şekilde bende çok uyudugunu düşünüyorum. gece 12 gbi uyuyo en son . sabah 10-10buçuk arası yataktan çıkıyoruz tabi sürekli emiyo. uyandıktan sonra en fazla 1buçuk saat kadar oyalayabiliyorum tekrar uyuyor. ortalama 1buçuk saat uyuyo böyle devam ediyo tüm gün. 2ay 25 günlük kızım son 1 haftadır böyle önce bu kadar değildi.
Arsel Runanes ben de bu çok uykuyla alakalı başlık açmıştım :) şükür yine birisi benim gibi çok uykuyu merak etmis :) eğer doktor kontrollerine göre her sey yolundaysa bırakın uyuyun. Benimki 74 günlük. O da uyuo. Sonra uyumuyorlarmis şimdi kıymetini bilmeliymisiz. Herkes öyle söylüyor. Masallah nazardan korusun Allah.. 😇
Eternalove Runanes 3 ay 12 günlüğüz 21.30 yatış sabah 9 gibi kalkar genelde 12 saate tamamlar. Kalkar 1,5 saatte bir 1 saat uyur uyanır 1,5 saat sonra tekrar uyur o şekilde ilerliyoruz. Sadece gece uykusundan önce 2,5 -3 saat bazen uyanık kalır
Runanes Eternalove evet evet bizde öyleyiz şimdi de çok uyuyor dedim ya yatmıyor cadı gözleri çakmak çakmak 👻
Xyz1234 Runanes yaa benim ki o kadar düzensiz uyuyor ki ne desem bilemedim gece uyumaz gündüz uyurdu şimdi gündüz uyumuyor böyle böyle bir düzene girer inşallah uyusun ya uykudan bişey olmaz gelişimini de olumlu etkiler. Uyandığında halsizlik falan oluyor mu ona dikkat edin
Baharkokulum Runanes canım benimki de 3 ay 14 günlük. Bende bazı günler fazla uyuduğunu fark ediyorum. Diyorum o gündüz uyumadığı günlere sayıyor herhalde 😆 bence bir problem yok ara ara oluyor yani bizde de
Runanes Premature ne güzel erken uyuyor ben erken uyutsam bile hemen uyanıyor gece 2 buçukta anca uyuyor sonra öğlene kadar aralarda beslenmek için uyanıyor 😅
Eternalove Runanes bende ilk aylarda ağlıyordum neden çok uyuyor diye 😁 şimdi alıştım uykuyu seviyor demekki