Elzanesr Allah kolaylık versin. Benim de bebekler 7 aylık olana kadar annem ve kayınvalidem dönüşümlü olarak yardıma gelip kalıyorlardı. ilk aylar gerçekten çok zor. Hem bebeklere alışma,gaz,uykusuzluk,emzirme bir de üstüne evde sürekli akıl vermeye çalışan birilerinin olması gerçekten çok rahatsız edici. Şu an 28 aylık oldular işler daha kolaylaştı kesinlikle. Güzelce yurimeyi öğrenince sen de rahat edeceksindir. Ama güzel havalarda bi dışarı çıkalım parka gidelim istesen bunu tek başına yapamıyorsun. İki çocuğu idare etmek zor