AyseM Hanımlar 3 aylık oğlum var bir ay sonra işe başlıycam. Sadece anne sütü alıyor. İşe başlayınca mecbur sağıp vericem o nedenle şimdiden biberona alıştırayım dedim fakat kaç tane biberon denediysem almadı biberon ağzına değince çığlığı basıyor. Kaşık biberon duydum kullanananız var mı ? Çok çaresiz kaldım ben işteyken oğlum aç kalırsa diye çok üzülüyorum ne olur bir akıl verin
AyseM Mmmxray canım şimdi baktım dediğin markaya fakat baya pahalıymış 200 tl diyor 😱 tutacağını bilsem alırım ama ya onu da istemezse boşuna almış olurum