Arkadaşlar lütfen yardım bebeğim 8 aylık sürekli kabız doğduğu ilk ay hariç diğer aylardan beri kabız yapamıyor kendini sıkıyor sıkıyor morartıyor bakıyorum bi nokta yapmış ve katı doktora gittim tuvaletini yapmıyor 3 4 günde bir normal diyor bana yardımcı olun lütfen onu öyle görünce içim yanıyor 🙏🏻😔