Zeynepinannesiii Kızlar bebegimin yüzü normalden fazla sert sanki kabuk baglamis gibi normalde oyle degildi . Kullandiginiz varmı krem uygun fiyatlı
Yakdg Zeynepinannesiii linola ve mustela iyi diye biliyorum ben mustela kullanıyorum memnunum yazın çok sıcak olduğu zamanlarda pişik falan yapmadı yumuşacık yapıyor
Ozgecan06 Aselhafsa61 mustelanın hassaz ciltler ıcın yüz kremi var oğlumu onu sürüyorum memnun kaldım baya canım
Aselhafsa61 Zeynepinannesiii yok canım ıyı geliyor az az sur dene hıc bir zararı yok pahalı seylwr almaya gerek yok
Necla61 Aselhafsa61 aaa saru olanı var bende canım yüzü bazen kızarıyor mustelanin soğuk için stick var ama bunu fa kullanırım
mertoglaninannesi Benim de bebeğim hassas ciltli o yüzden doktorumuz Linola yüz kremi tavsiye etti.Temiz içerikli, zeytinyağlı.fiyat biraz pahalı ama sadece yüze sürüldüğü için uzun ömürlü olur.