Analist Merhabalar elimde hepsinin karışımı var ayrı ayrı değiller. Nasıl değerlendirebilirim? Tarifiniz var mı? 7 aylığız
Bulutbey Analist irmik varken nasıl okur biliyorum ama bebek keki yapmayı deneyebilirsiniz. Ben normalde tam buğday unu kullanıyorum oğluma. Kek, pankek, krem vs yapıyorum ama sizdeki irmik işi bozuyor
Umut2019 Analist ben de bunlara ilaveten içinde ruşeym ve çavdar unu olan bi karışım var.. bir buçuk yemek kaşığına bir bucuk su bardağı suyla pişirip içine meyve koyuyorum çok güzel yiyor oğlum 15 aylığız bu arada. Mesela içine piştikten sonra yarım cennet hurması koyuyorum çok lezzetli oluyor . Deneyebilirsiniz belki ☺️
Analist Bulutbey Eşim nerden nasıl buldu geldi bilmiyorum ama tam buğday unu siparişiyle bu karışım geldi😂 bir deneyeyim dediginiz ama sanirim icine yogurt falan da giriyordur bu dediklerinizin
Analist Umut2019 evet meyve de çok güzel fikir 7 aylık cennet hurması yiyebilir mi acaba her sitede farklı ay çıkıyor😒 olmadı başka meyve koyarim