TospikOglusum Utkuu karşı komşuma bile camdan gösterdim bebeğimi düşün ben.olsam asla kabul etmezdim.
balyanak52 Utkuu yok canım olması gereken bu en güzelini yapıyosunuz herşeyden önce sağlık önemli boşver
Sevgiguveen Utkuu 8. Aya gırıcek kimse görmedı hedıye gonfermek isteyenler kargoylada gonderdi taplayıp annem denk gelince onlada gondermişler sağolsınlar illa eve cocuğuma mikrop bulaştırmayamı gelcekler .
Utkuu Sevgiguveen aynen bende o fikirdeym isteyen hediyesini bi şekilde yollar onun dılındada soranlara görüntülü gösteriyoruz zaten
Caglaaermiss Utkuu Kabul etmiyorum akrabalar da hiç gelmek istemiyorlar herkes durumun farkında, bende fotoğraf atıyorum bazen covid bitsin görüşürüz teyzeleri amcaları falan diye de şakayla karışık söylüyorum anlıyorlar zaten
Annis-ogul Utkuu tam 5 aylik olduk daha kimseyi kabul etmiyorum. Etmeyi de düşünmüyorum artık telefon var goru tulu görsün gormek isteyen diyorym