Ozgecan06 çok da degil kilosu zayıf mi doğdu. Ben üçüncü ay kontrolüne gidemedim evde tartım, 3 ay 5 günlügüz sünnet oldu cuma günü gideceğiz. 6 kilo 200 gram şuan bana göre iyi kilo alıyor ebe umrumda değil. Bir sorum olacak? Üçüncü ay da sadece muayenemi ediyorlar yoksa aşıda var mı?