Simos Bebeğim 2 buçuk aylık mama ile beslenıyor.beslenmemiz gayet iyi oldugu halde hiç kılo alamamış çok şaşırdım neden olabilirki
Bal-Kaymak Simos yanlış tartılmış olabilir mi. Bez sayısı kaç tane . Günde 5 tane çişli bez alıyormusun dolu dolu. Mama yaramıyor da olabilir .
Sibel8Duru Simos benim kızım da öyleydi ikibucuk aylıkken dönmeye başladığı için hemen azaldı kilo alımı ayda maksimum 600 gram aliyordu. Tabi sadece anne sütü. Hareketlendiyse ondan olabilir yani
Sirnanne Simos büyüdüğü İçin cc artırmak gerekebilir. Hareketleniyor ve kalori harcıyor, bir de Hipp prebiyotikli olduğu İçin aşırı kilo alımı yapmıyor bence ama içeriği çok iyi
Simos 5,10 defa tarttım yanlış tartma ihtimaline karşı üZerine 1 kıloluk süt koydum dogru tartıyor tartı.gecen hafta bir haftada 250 gr almıstık.bu hafta niye boyle oldu anlamadım.bez sayımız 5 i gecıyor🥺
aselimbalkizim Simos olabilir marka değişikliği yapabilirsiniz bazı mamalar bazı bebeklere yaramazmış diye duymuştum
Bal-Kaymak aselimbalkizim olabilir bilmiyorum mama kullanmadım ama her bebeğe yaramıyormuş her mama. Kusma falan olmuyorsa 1 hafta daha takip et bakalım canım. Hipp için de hep iyi yorumlar var aslında. 1 hafta sonra yine aynı olursa doktora git önerisi olur mutlaka
Simos Flashtv geçen ay iyi almıştı oysa mamadan olsa gecen haftalardada düşük olmazmıydı bu haftadan sonra iyice takıp edicem
Simos Sibel8Duru elleri kolları hiç durmuyor olduğu yerde ama hareketli.bir haftadır gündüZleri uykusu yok ondanda olabılır diye düşündüm😕