Kereminannesiii ıslak mendil kullanmıyorum zaten, evet bebek pamuğu kullanıyorum. ama yine de geçmedi kabız olmuştu, sert kaka. o günden beri böyle. sudocremi biliyorum ama hiç almadım onu,bi türlü denk gelmedi almak. ama onu da deneyeyim teşekkür ederim size de.