Şimdi kızlar damlayı bize doktor sabahları 7 damla olarak vermemi söyledi aç yada tok ben sormayı unuttum doktor da söylemedi muhtemelen unuttu yada aç tok farketmediği için söylemedi diye düşünüyorum ? Sizler nasıl veriyorsunuz ? Birde benim kız gece 3 lerde 4 lerde uyuduğu için haliyle sabah uyanma saatimiz de değişiyo bazen 11/12 gibi de verdiğim oluyo damlayı sabah öğlen farkeder mi acaba ? Sonuçta günde bir kez veriliyor onunda farketmemesi gerek ama bilemedim 🤷♀️ ay çok konuştum 🙈🤦🏻♀️kusura bakmayın çok soru var kafamda aydınlatırsanız sevinirim 🥰🌸