Servinaz Merhaba arkadaslar 3 ay 15 günlük bebeğim var oyuncakları kavramak tutmak pek istemiyor tutup atıyor normal mi tutmaması göz koordinasyon u filan çok güzel herseyi
Dilos01 Servinaz bizimki de 3 ay 15 günlük 10 saniye anca tutar normal canım 🥰çıngırak veriyorum eline genelde oyun halısına katıyorum
Servinaz Dilos01 bende oyun halisinda oynuyor bu ara oyuncakları ayağıyla indirmeye çalışıyor hatta saat kaçta dogdu 🥰
Dilos01 Servinaz 1 buçuk da gündüz doğdu cnm 🥰senin bebis kaçta doğdu bu arlaar atak dönemindeyiz korkarak uyanıyor 🥺
Dilos01 Servinaz normal bekliyorduk kalp atışı yavaşlayınca sabahında acile alındım seninki normal mi canım 🥰
Dilos01 Servinaz kullanmıyorum canım malaesef eşim izin vermiyor ama burdan seni takipe aldım ben yaş kaç nerde oturuyorsun
Dilos01 Servinaz memnun oldum canım bende 21 yaşındayım 🥰bebeklerimiz aynı gün aynı saat doğmuş ne güzel sadece cinsiyet farklı