Ekiniko Bebeğim 3 aylık çalışmaya başlamam gerek o emzik almıyor bugün ilk kez biberon verdim istemedi zorlamadım nasıl alıştırabilirim anneler yardım edin doğru zamanı ve şekli var mıdır?
Ada__minikkelebegim Ekiniko benim kız ne emzik ne biberon asla alışmadı mamayı kaşıkla veriyorum halada 7 ayı bitiyor rek avantaj ek gıdaya geçtik kızım kaşıkla yemeğe alışkın olduğu için ağzını açıyor yabancilamadi
turansmom Ekiniko ya bende çook deniyorum 3 aylıgız bizde 3 ay sonra işe başlayacağım ama yok hiç bir şekilde almıyor öğürüyor durmadan malesef , sanırım silikon mama kaşığı alacağım onunla yedirsinler