Betuluysal benimkiler 9 ay 23 günlük canım. Senin kuzular daha çok küçükmüş canım, şu an tam bir düzen oturtman zor. Sadece gece gündüz ayrımını öğret onlara, gece sessiz ve karanlık olsun; gündüz de uyuduklari oda aydınlık olsun. Bir de akşamları belli saatte uyutmaya çalış, yavaş yavaş saat olarak oturur. Benimkiler de çok uyanıyor geceleri, gaz sıkıntımız bitmedi hala. Bazen mamaya bazen de gaz yüzünden uyaniyorlar. Hatta bazen uyanıp 2-3 saat uyumadiklari da oluyor (sırayla bir de). İkiz zor ama büyüyünce ikisi bir büyümüş olacak, rahat olacak diye teselli ediyorum kendimi ☺️