Merhaba,
4 aylık ek gıdaya başladık. Başladığımızdan beri oğluma omlet, pankek, köfte, elma, armut gibi ürünleri kendi yemesi için verdim, sebze yemeği, çorba, yoğurt gibi şeyleri ise kendim yedirdim. Şuan 11,5 aylık oldu ve herşeyi kendi yemek istiyor. Kahvaltıyı hallediyorum ancak yoğurt, sebze yemeği ve çorbada takıldım.
beslenme düzenimiz;
öğle yemeği- genellikle kıymalı-etli sebze yemeği yaparım. Arada çeşit olması içim dolma içi, mantı, sulu köfte, balık vs
ara öğün- kuru meyveli veya pekmezli yogurt
akşam yemeği- genellikle çorba içer. Bazen köfte ve yoğurt, pazar günleri ise az çorba ve az balık yer.
ara öğün- meyve
blw yapan anneler öğle yemeği ve akşam yemeğinde neler veriyorsunuz? Yoğurdu nasıl yediriyorsunuz?
teşekkür ederim ☺️🌸