Mom9 Minigimiz bende kulaktan ölçer var bi de koltuk altı ölçer. Temassızlar yanıltabiliyo o yüzden bilmiyorum ölçülür mü
Bal-Kaymak Minigimiz boyundan doğru sonuç vermez sanırım yani daha sıcak olur boynu. Alnından daha doğru ama çok şüpheye düştüysen klasik koltuk altı ateş ölçeri kullan canım . Ve uzun süren ateşler sıkıntılı doktora götürün mutlaka. Geçmiş olsun
Cansudefne20 Minigimiz ateş ölçeriniz nerden ölçüyorsa ordan ölçün demişti doktorumuz. Bende sizin gibi vücudu sıcak geliyo diye gitmiştim bizdeki temassız ve alından ölçer doğrusu oymuş yani :)
Cansudefne20 Minigimiz o zaman alından bakın ama 37.4 demişsiniz o da biraz var gibi sanki normalde aşıdan sonra calpol verin derler 37.5 a gelince ama isterseniz biraz verin