5552538 Bebeğimin ilk kontrolü için Bağcılar mega hastanesinde götürcem ama doktor seçiminde kararsız kaldım öneriniz var mı acaba memnun kalan?
iremceren 5552538 süheyla hanım vardı yenidoğancıydı hatta, biz ondan memnun kalmıştık kızımın yenidoğan doktoruydu
_ADA_ 5552538 oğlum dört yaşında. Bir yaşından beri Uzm.Dr. İrfan CHOUSEİN a gidiyoruz. Şimdi kızımıda götürüyorum çok çok memnunum.
5552538 _ADA_ benim bebeğim yeni ama kontrol içşn götrecz alanıdır heralde çocuk doktoru diyor ama yeni doğan bölümüne mi götürsem bilemedim
_ADA_ 5552538 çocuk doktoru bakacak özellikle yenidoğan çocuk doktoru olmuyor ki. Ben doğumumu da orada yaptım. İlk kontrolünden itibaren götürüyorum.