Biz eksik ilaç kullanmıyoruz her şeyi tam kullandığımız halde bebeğimin kafası ter içinde yastık yatak terli oluyor demiştim doktora çok normal endişe edilecek bir durum değil bebekler kafalarından çok terler yanılgıya düşüp sakın çok ince yada fazla giydirme yada hasta diyip ilaç vermeye falan kalkma demişti emzirirken uyurken sinirlenince çok normla dedi odanın ısı derecesi yüksekse o da etki ediyor olabilir dedi bizimki arada oluyor şimdi