Synmannesi Bremenmizikacilari Ben özel hastanenin numarasını arıyordum acil doktoruna bağlanıyordum ya da kendi doktoruma bağlanıp soruyordum istersen sen de öyle yap
Bremenmizikacilari Synmannesi kendi doktorumuz da ağzını yormak istemez hiç. Bu ay ona götürmeyeceğim. Genelde ebe takip ediyor gerçi de
Synmannesi Bremenmizikacilari alla alla olmaz gitme değiştir benim doktoruma hep yazarım cevap alırım özel hastane yoksa gitmem tonla para veriyorum yorsun bir zahmet :(
Synmannesi Bremenmizikacilari AA anladım canım sen bilirsin Bebeğim corona olmuştu doktorumuz hep yazdı nasıl oldu nehir nasıl ateşi kaç vs Allah razı olsun doktorumdan
Synmannesi Bremenmizikacilari Emin olun ben de bu durumda olsaydım eğer değiştirirdim ama kısa ve net cümle kuruyorsa oda yeterli cevabını alabiliyorsan oda yeterli ama sen bilirsin benim için açıklama yapması önemli değil soruma net cevap versin beni aydınlatsın düzgün davran sın yeter