Kizlar esim faturalari karistirip yeni faturayi odemis eski fatura kalmis ve elektriklerimizi kestiler. Hemen ödedik ama sırayla gezip açıyorlarmış var mi tuzla da eşi elektrik idaresinde falan çalışan ekip ne zaman gelir nasıl öğrenicez çağrı merkezinden bi bilgi vermiyolar evde sadece salon aydınlık şarjım falan da bitmek üzere