Ucananne25 Herkese merhaba.Gözümün beyaz kısmında küçük bi kist çıktı doktor kullanmam için damla verdi fakat prospektüste emzirme döneminde kullanılmamalıdır yazıyor.Doktoruma sorucam fakat bu dönemde kullanan var mı sanırım damla antibiyotik içerikli