Snmtt Herkese merhaba🌸 2 kedim var oğlum hemen hemen 10 aylık ve çok hareketli sürekli kedilerin suyuna ve mamasına gidiyo. Hatta mamaları ağzına atıyo sürekli. Mamayı kaldırınca kediler aç kalıyo😑 ne yapacağımı şaşırdım artık. Çözüm bulan var mı buna nasıl veriyorsunuz mamalarını saatli mi?
Naciyedinc Snmtt ya Allahım 😂 burda okuyorum bebek kedinin kumuna çiş yapmak istiyormuş falan acaba benimkide mi öyle olacak ne gülerim ama 🤦🏻♀️😂
Nrgs Snmtt biz mama ve suyu masanın üstüne koyduk şimdilik oğlum erişemiyor sandalyeye tırmanmayı öğrenince başka bir yer bulacağız artık😁
Egemen2701 Snmtt ben de bir şey soracağım çocuk yerde geziyor ya sürekli elleri falan tüy olmuyo mu benimki daha 5 aylık ama düşünüyorum şimdiden bunları koltuğa bile örtü sermeden yatırmıyorum ister istemez tüy var yani 2 kedim var benim de
Snmtt 89Kbr küçük kedim çıkabiliyor ama büyüğü aşırı terbiyeli asla yerden başka bi yerde dolaşmaz😀 alıştırmak gerek galiba oraya bilemedim 😑
Snmtt Nrgs ya çıkamıyo büyük kedim oralara artık bende öyle öğreticem mecburen yoksa çocuk sürekli kedi mamasıyla beslenicek 🤭😂
Birmartannesi Egemen2701 kedilerin doğasına karışmak istemiyorum ama benimde var uzun tüylü kızım tras ettirdim emeklerken ne lasar temixlesem de tüyleri alerjiye sebep oldu tras ettirince 3 ay rahat edersiniz..
Snmtt Egemen2701 bizimkilerin öyle çok tüyü olmuyo yerde her gün 2 kez robot süpürge geziyo. Gün aşırı da ben süpürüyorum. Ama ben o konuda çok endişe etmiyorum tertemiz evimin kedisi sokaktakiler olsa belki de. Kediler de çok temiz malum sürekli yalanma halindeler😀 biraz rahat bırakmak lazım ya bebekleri ne kadar rahat anne o kadar mutlu bebek👍🥰
Egemen2701 Birmartannesi ya alerji bile olmasa ne bileyim elinde kıyafetinde tüy görünce olmuyo yani ağzına sokuyo elini
Birmartannesi Snmtt kesinlikle bağışıklık kazanmak adına en güzeli evde bi canlının olması,,, aşıları tamsa korkulacak birey yok tüyleri açısından,
barlas2020 Benim oğlanda kediye yesin diye birşey verdiğim zaman ağlayarak önünden alıp yemek istiyor 😂 elinde olsa kediye birşey yedirmeyecek kıskançlıktan.
Snmtt barlas2020 😂 bu da farklı bi aşaması kedili evin demek ki😀 artık paylaştırmak lazım mecburen yemekleri😀😀