Merhaba arkadaşlar kızım 9 aylık gece uykusunda sanki birşey olmuş hatta düşmüş gibi bağırarak ağlayarak uyanıyor nedir böyle bu anlamadım doktor kontrollerine de götürüyoruz her ay düzenli bür türlü çözemedim çok çaresizim yani gündüz sorun yok ama gece böyle oluyor 2 haftadan beri dişten mi acaba dedik jel falan aldık ağzı için bazen calpol veriyorum papatya çayı veriyorum yani banamısın demiyor ne yapıcağımı şaşırdım ( dişleri çıkmadı henüz )