KaranveAnnesi Kızlar tadımlara yavaş yavaş başladık ama daha bi.düzen oturmadı. Ben bugn bebe bisküvisi yapcam ama ne zaman nasıl yedircem bilmiyorm. Siz nasıl bi düzen koydunuz öğünler nasıl oluyo🙄
YasemiNYagmur1 KaranveAnnesi bebe bisküvisini genelde saat 4 5 gibi meyveyle birlikte ezerek veriyorum ben. Bazen kahvaltı da da yapıyorum yumurta sarısı yoğurt bebe bisküvisi ezip yediriyorum
ayseeeey KaranveAnnesi bununla ilgili bir post açtım canım bir çok arkadaş bilgi vermiş bı bak istersen
tosbikannesiii KaranveAnnesi tadım zamanı öğün olmaz canım ben tadımları yeni bitirdim yeni öğüne gecicem söyle yaptım her verdiğim ürünü 3 gün denedim yemediyse zorlamadım bi genelde öğlene kalmadan verdim ki alerjik reaksiyon gösterirse diye