Sonsuzmutluluk HGu korkmayın gönlünüzü ferah tutun Rabbim darda koymaz merak etmeyin.genel durumu iyiyse endişelenmeyin tedaviyle düzelir
F-Betul HGu Kan olduğuna emin misini? Yoksa pembemsi kristal gibi bir leke mi? Benim kızım da olmuştu ben de kan sanmıştım ama değilmiş yeteriz beslenmeden oluyormuş kızım o gün kusmuştu onun ardından böyle bir durumla karşılaştım.
HGu Selin-34 canım sütümü biberon ile sağıp veriyorum memeyi tutmuyor biberon ile bol bol içiyor mama da veriyorum günde 2 kere ama gece hiç uyanmadan uyudu kaldırdım süt içmedi gece ki o süreden dolayı mı aceba
Halimemeva HGu 1 aylıkkken benim kızımdan da kan gelmişti hastaneye götürdüm annenin hormonlarından gibi bişeyler söylemişlerdi korkulacak bişey yok denilmişti ama seninki büyükmüş canım
Meryemce16 HGu Evet geçene kadar antibiyotik kullanmanız gerekiyor. Kan mi turuncu leke mi anlaşılması için doktorunuza gösterin mutlaka. Turuncu leke besin eksikliğinden oluyor.
F-Betul HGu ilk olarak yaklaşık 3 aylıkken oldu bir de 6aylıkken oldu o zaman da kusmuştu baya, 6 aylıkken olduğunda doktor su ver demişti. İnşallah sizin de sorun yoktur.
HGu Selin-34 iki memeden toplam sağımda 150 Cc falan çıkıyor canım verdiğimde 90-100 cc içiyor günde bir kere de mama veriyorum
HGu F-Betul inş çok teşekkür ederim herhangi bir kusma olmadı gördüğümden beri 1.30 saatte bir süt veriyorum ama az önce gene gördüm öğleden sonra doktora gideceğiz
HGu Sonsuzmutluluk çok sağol canım benim evet gittik idrar tahlili verdik idrar yolu enfeksiyonu dendi ama idrar da enfeksiyon çıkmasaydı kalsiyum kristalleri oluyor dedi
Ozdmrkbraa HGu çok sağolun bugün ikinci günümüz bakalım doktor üç günlük antibiyotik tedavisi başladı sonucumuz iyiye giderse yakında taburcu oluruz ama gitmezse buradayız daha 🤷🏻♀️ Siz n’aptınız gittiniz mi doktora
Sonsuzmutluluk HGu çok geçmiş olsun Rabbim tez vakitte şifalandırsın inşallah.yatırdılarmı hastaneye.