Kızlar yüzü bu şekildeydi mustela stelatopia kullandık geçti 3 gündür kulağının arkası böyle bepanthol pişik kremi sürdüm mustela sürdüm geçmiyor neden böyle isilik gibi minik kırmızılar var evim 23 derece pişti desem ondan değil değildir diye düşünüyorum fikri olan var mı 